Reklam

Twitter

 

23 Temmuz 2012 Pazartesi

FOTO: Olimpiyatın dev markalarına kafa tutan vitrin


Olimpiyat, Dünya Kupası, Avrupa Kupası organizasyonlarda artık sponsor firmaların korunması için öyle katı kurallar konuluyor ki oyuncular böyle korunmuyor. Bu duruma İngiltere'de bir gelinlik ve damatlık mağazısı çok süper bir şekilde kafa tutmuş.

Bu evlilik mağazası vitrininde 2012 London Olympics yazıp halkaları kullanmak yerine 'Lodnon 2102 Oimplycs' yazıp aynı renkte birbirene geçen kareler kullanmış.  Tabii bu şeytanca vitrin karşısında yetkililer ne yapacaklarını şaşırmışlar.

Mağaza sahibi Stephen Holt bu olayın hikayesini şöyle anlatmış:  "Bir kaç yıl önce bir e-posta geldi. İçeriği beynin algılamasıyla ilgiliydi. Her paragrafda harfler yer değiştirmişti ama okunurken beyin direk o kelimeyi algılıyordu. Ben de bizim vitrini tasarlarken bu yolu tercih ettim". İşte bu zeka ürünü iş dev markaların tüm dünyanın oyunlarını kendi tekelleri altına alması karşısında süper bir ders vermiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...