Reklam

Twitter

 

11 Eylül 2011 Pazar

Beşiktaş'ın derdi ne?


Carlos Carvalhal, maçtan sonra düzenlediği basın toplantısında, Eskişehir karşılaşmasıyla ilgili söylediklerinin büyük bir çoğunluğuna hak vermemek mümkün değil. Portekizli iyi bir analizci olduğu için maçın tüm detaylarını bana göre iyi gözlemlemiş olarak basının karşısına çıktı.

Oyuncu tercihlerinde her hoca mutlaka eleştirilir bu kaçınılmaz bir gerçek. Benim de eleştireceğim tek nokta ise Ernst’in yedek kulübesinde olması. Bence Ernst ile başlayan bir Beşiktaş, Eskişehirspor karşısında daha dirençli bir orta saha kombinasyonu kurabilirdi. İlk yarıda çöken orta saha nedeniyle aslında çok istekli olmasına rağmen işlevsiz kalan bir Quaresma ve Simao, bir anda sahada gezinengillerden oldu.

Eskişehirspor’un faturası bana göre bütün takıma kesilmelidir. Futbolcular nerede, hangi forma altında, ne kadar bütçeli bir takımda oynadıklarının farkına varmalıdır bir an önce. Beşiktaş bekli de dünyada en çok para harcayan 50 takım arasındadır.

Geçen sezon ligin ikinci haftasından sonra Schuster’in hem sahadaki hem de tesislerdeki yönetim anlayışının Beşiktaş’ı karanlığa götürdüğü yönünde yazdığım bir habere çok tepkiler gelmişti. Ama maalesef hiç istemediğim halde (kalben söylüyorum) haklı çıktım. Üzülmemek elde değil.

Bu seneye gelecek olursak, Beşiktaş yönetimi kangrenli bölgeleri acilen temizlemek zorunda. Öncelikle takımdaki kaptanlık meselesi çözülmeli. Bu mesele yüzünden gruplaşmalar başlayabilir.
Bizden uyarması!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...