Reklam

Twitter

 

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Paul Scholes: Anılar için teşekkürler


Manchester United’in efsane ismi Paul Scholes, futbola veda etti. Dün Eric Cantona’nın sportif direktörlüğünü yaptığı ABD ekibi New York Cosmos ile Manchester United arasındaki maçta 675. ve son kez ‘kırmızı’ formayı giyen 36 yaşındaki Scholes, alkışlarla sahadan ayrıldı. Manchester’ın 6-0 kazandığımaçta Scholes 9. dakikada uzaktan attığı süper bir golle vedasını taçlandırdı.

Paul Scholes'in veda konuşmasında "Son 16-17 yıl içinde, taraftarlar her zaman bana büyük destek olmuştur. Ben onlara sadece bazı güzel anılar verebildiğimi umuyorum. Pek pek çok insan var 'teşekkür edeceğim' yöneticisi, koçu, personel, yıl içinde kulüpte herkes bana büyük destek olmuştur ve ben bunun minnettarım." dedi

Scholes honuşmasının sonunda kendisiyle birlikte oynayan arkadaşları için "Bu kulüpte çok iyi oyuncular ile oynama  ayrıcalıgına eriştim. Bu enim için büyük bir zevkti.  Ayrıca Nicky Butt ve Gary Neville teşekkür etmek istiyorum, onlarla oynamak harikaydı."  diye konuştu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...