Reklam

Twitter

 

12 Ağustos 2011 Cuma

Noelia Lopez: Guti mi tövbee


Geçtiğimiz günlerde Noelia Lopez'in Guti için herşeyi bırakacağını açıklamısının üzerinden geçmeden Guti twitter üzerinden ilişkiye mola verdiğini açıklamıştı. Genç manken bu hareketi bir türlü kabullenememiş. İspanyol basınana yaptığı açıklamada "Uyandığımıda bu mesajı okuyunca şaşırdım. Bu hareket çok çirkin bir yol" dedi

Bu hareketin ardından yaptığından pişman olan Guti'nin eski kız arkadaşını aradığı ve özür dilediğini açıklarken Noelia bu ilişki nedeniyle çok yorgun olduğu ve tövbe ettiğini etrafına açıkladığı belirtilmiş.

Noelia yaptığı açıklamada "Benim ya da Guti'nin ailesine zarar verecek konuşmalar yaplak istemiyorum. Ama çok öfkeliyim Birkaç ay önce ilişkimize fırsat verdik. Birşeylerin değiştiğini düşündüm ama geçen yıl olduğu gibi Guti değişmemiş. Bir yıl öncede bana İstanbul'da onun için gittim ve ben yine geri dönmek zorunda kalmıştım. Çok üzgünüm" diye açıklamada bulundu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...