Reklam

Twitter

 

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Melo'dan şike yorumu: Galatasaray ciddi bir kulüp olduğunu, bu yollara girmeyerek gösterdi


Galatasaray'ın yeni transferi Felipe Melo ülke basını ile yaptığı tele röportajında transfer olmasındaki detayları ve şikeyle ilgli düşüncelerini paylaştı. Söyleşiden önemli bölümlerini paylaşalım

Galatasaray taraftarı seni nasıl karşıladı?
Sakin oldu. Ilk temas Almanya'da Preseason kampında oldu. Üç binden fazla taraftar vardı. Brezilya'daki gibi futbol onların hayatı gibi. Türkiye'ye giderken, takımla birlikte gitmedim çünkü sorun olabilirdi. Daha sonra sürpriz yapıp tüm ailem ile birlikte gittim. Gerçek tanışmam ise Liverpool maçında oldu  tüm stadyum benim adım bağırdı. gerçekten inanılmazdı.

Kulüp tarihinin en yüksek maaşını aldığını söylüyorlar.
Bunun doğru olup olmadığını bilmiyorum. Para yardımcı olur, ancak asıl şey, büyük bir oyuncu olarak benim yapacaklarım. Bana çok fazla güveniyorlar bu da beni mutlu editor.

Taffarel bu transferde nasıl yardıcı oldu?
Galatasaray'a gelmemde büyük ölçüde o sorumluydu. Juventus ayrılmaya karar verdiğimde bazı büyük kulüpler benim ile temas kurdular. Leonardo, Paris Saint-Germain'e aldırmak istedi. O sırada Galatasaray'da benimle ilgilendi. Taffarel beni aradı iki gün sora feklif geldi ve ben kabul ettim. Bu arada Elano ile konuştum bana çok güzel bir kulüp olduğunu söyledi. Ben bu projeyi sevdim. Muslera gibi çok büyük bir kaleciyi transfer ettik. Adebayor gibi önemli isimlerle konuşuyoruz.

Avrupa kupalarında oynayamacaksın...
Galatasaray çok büyük bir kulüp, büyük taraftara sahip. Bazı şeyler ters gitti. Bu yüzden burada, tüm yönetim kurulu değişti, yeni insanlar geldi ve onlar beni kiraladı.

Fenerbahçe ilgili bir skandal nedeniyle bir krizin ortasında Türkiye'ye geldin. Bu size zarar vermez mi?
Hayır .. Galatasaray ciddi bir kulüp olduğunu, bu yollara girmeyerek gösterdi. Diğer önemli nokta ise Galatasaray şampiyonluğu kaybetmiş olabilir ama bunlara dahil olmamıştır. Bu ciddiyet gösterir. Son söz olarak biraz klasik olacak ama ben şampiyon olmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...