Reklam

Twitter

 

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Hugo Almeida: Benfica ile somut birşey yok


Beşiktaş golcüsü Hugo Almeida milli takıma için gittigi Portekiz'de TVI televizyonuna bir röportajda verdi. Hugo Almeida, Benfica'nın, forveti Cardozo ile takası için memnun edici bir durum olarak gördügünü ama ortada bir anlaşma olmadıgını belirtti.

Beşiktaş'ta kendini nasıl hissediyorsun?
Kendimi burada çok iyi hissediyorum, mutluyum. Benim için takım, şehir ve ülkeyi değiştirmek çok iyi oldu. Geçen sezon sekiz ya da dokuz gol atmama rağmen, iyi bir sezon geçirdigimi düşünüyorum.

Türk futbolundaki bu son durum senin geleceginde bulanıklıklara neden olabilir mi?
Sanmıyorum. Tabii ki henüz ligin başlamamış olması oldukça korkutucu. Bu sezonu hızlı bir şekilde oynayarak  çözümlenebilir.

Quaresma Benfica Hugo Almeida kazanmak zorunda kalacacagını söyledi. Nedir son durum?
Somut hiçbir şey yok. Quaresma düşüncelerinden memnun oldum. Harika bir oyuncu benim hakkımda bu söylediklerinden sadece mutlu olurum.

Jorge Jesus seni övdü. Eğer Türkiye'de bu belirsizlik devam ederse, Portekiz'e dönebilir misin?
Ben her zaman Portekiz'e dönmek istedigimi söyledim ama önümde koca bir üç yılılm var. Geçen sezon Sporting bir teklifde bulundu gurur duydum daha sonra Benfica ile haberi çıkınca  daha da gurur duydum. Ama benim şu an tek düşüncem Beşiktaş. Bu yıl iyi bir sezon geçirmek istiyoruz.

Carvalhal'i Beşiktaş'ta nasıl görüyorsunuz?
Ben çok iyi görüyorum .  Şimdi Beşiktaş ile iyi bir iş yapacagını umuyorum. Hem ben hem arkadaşlarım iyi iş çıkarırsak kazanan biz olacagına inanıyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...