Reklam

Twitter

 

23 Ağustos 2011 Salı

Hilbert: Başbakan Erdoğan'a katılıyorum!


Beşiktaş'ın Alman oyuncusu Roberto Hilbert ülkesindeki Bild gazetesine şike soruşturmasıyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulunmuş.

BILD:
Türk futbolunda birçok tutuklamalar var. Beşiktaş antrenörü Tayfur Havutcu bir aydan fazla bir süredir gözaltında.
Roberto Hilbert: Avusturya'da kampta yapatken bir sabah hocamız İstanbul'a uçtu. Başkan geldi ve hocamızın geri dönemeyeceğini söyledi.

BILD: Sizin için ne oldu o an?

Hilbert: Hiçbir şeyin söylenemeyeceği bir an. Ayaklarımın altındaki halıyı çekip bana verdi sanki. Başkanımız hocanız hapiste dediğinde hepimiz birşeyler yapmak zorunda hissetik ama hiç bir şey yapamadık.

BILD:
İddiaları hakkında ne biliyorsun?

Hilbert: HBaşkan durum hakkında bize bilgilendirdi. Bizi İstanbul BB karşısındaki kupa maçını manipüle etmekle suçluyorlar. Kulübümüz masumiyetimiz kanıtlana kadar kupayı geri verdi.

BILD: Maçta bir şey fark ettiniz mi?

Hilbert: Sıfır nokta sıfır! Kesinlikle yanlış bir oyun oynandığı izlenimini almadım

BILD: Fenerbahçe'nin şampiyonluğu şikeyle ilgisi nedeniye lig ertelendi.

Hilbert: Ben hiç manipüle edildiğine dair bir duyguya kapılmadım.

BILD: Bu olaydan sekiz kulüp etkilenecek. Türk futbolununda yapısal bir sorun olduğunu düşünüyor musunuz?

Hilbert: Ben yargıç değilim, ancak durum hakkında çok az şey biliyoruz. Başbakan Erdoğan'ın Sanırım Türk fubolu için bir  uyanış olacağını umduğunu söyledi, katılıyorum. Türk futbolu için önemli bir adım.

BILD: Bu Vladikavkaz karşı oynamadın. Neden?

Hilbert: Bilmiyorum.

BILD:  Carlos Carvalhal, bir açıklama yaptımı?
Hilbert: Hayır, hiçbir şey söylemedi. Ben süper hazırlanmıştım, fiziksel olarak da çok iyi hissediyordum.  Ama antrenör aksi karar verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...