Reklam

Twitter

 

5 Ağustos 2011 Cuma

Guti: Tayfur hocayı kollarımızı açtık bekliyoruz


Yunanistan'ın Ergotelis takımıyla yapılan hazırlık maçının ardından Beşiktaş teknik direktörü Carlos Carvahal yeni sezon için biraz daha zamana ihtiyacımız var dedi. Carvahal "Çok fazla maç eksikliğimiz var. Toparlanmamız lazım. Hazırlık maçları bize yol gösteriyor.
Sahada gördüğüm futboldan memnunum 2-0'a kadar takım olgusuyla oynadık. Benim istediğim şeyleri bugün ben sahada gördüm'' diye konuştu.

Beşiktaş'ın yıldız oyuncusu Guti ise "Tayfur hocayı kollarımızı açtık bekliyoruz. Umuyorum en kısa zamanda aramızda olacaktır" dedi. İspanyol oyuncu maçla ilgili olarak "Bu tür hazırlık maçlarının ritm kazanmak açısından önemli. Takım olarak oynadıdığımız futbolun iyi olduğunu düşünüyorum" diye yorumladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...