Reklam

Twitter

 

2 Ağustos 2011 Salı

Almeida, Benfica transferi ve Carvalhal'ya hakkında ne dedi?


Bugün Beşiktaş'ta Portekiz üzerinden sıcak saatler yaşandı. İlk haber Benfica'nın Beşiktaş'a Almeida-Cardazo takası önerdigi haberiydi. İkinci geliflme ise öglen saatlerinde Beşiktaş'ın Tayfur Havutçu çıkana kadar takımın baflına  Carlos Carvalhal'ın getirilmesiydi. Akşam üzeri Hugo Almeida Portekiz basınına hem transferi hem yeni hocası hakkında konuştu.

Almeida geçen sezondan beri kendisini isteyen Sporting'den sonra Benfica'nında  istemesini hakkında şunları söyledi: "Geçen yıl Sporting beni transfer etmek istemesinden  memnuniyet duydum, bu yıl  ise Benfica'nın istemesi beni daha çok mutlu etti. İkisi de iyi kulüpleri, ama benim Beşiktaş ile üç yıllık bir sözleşmem var ve ne olacagını hakk›nda hiçbir şey bilmiyorum" dedi.

Almeida yeni hocası Carlos Carvalhal'ın Beşiktaş gelişi hakkında ise "Benim yeni hocamı Sporting'de takip etme şansım oldu. Sıkıntılı bir dönemde kulübe mükemmel bir sezon yaşattı. Yaptıkları iyi işler  ile övgüyü hakeden bir hoca umarım Beşiktaş'a iyi bir şeyler katacak ve bize zaferler elde etmemizde yardımcı olacak" dileklerini iletti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...