Reklam

Twitter

 

19 Ağustos 2012 Pazar

Veli Kavlak: Beşiktaş'ta 1 yıl yaşadıklarım Rapid'de 5 yıla eşit…

Beşiktaş'ın Avusturya'lı oyuncusu milli takımda Türkiye'ye attığı golün ardından ilgi eksik olmamış. Ülke basınına verdiği söyleşide birbirinden ilginç tespitlerde bulunmuş. İşte o söyleşiden küçük bir kesit…

Avusturya'nın Türkiye'ye 2-0 yenmesinin ardından özellikle Beşiktaş'lı takım arkadaşların nasıl tepki verdi?
Beni ilk gördüklerinde yüzlerinde bir gülümseme oluştu. Teknik direkör Samet Aybaba beni tebrik etti ve şaka yollu Beşiktaş adına da gollerine devam etmemi önerdi.

Türk basını beklenmedik yenilgiye nasıl tepki verdi?
Burada her yenilginin ardından her taraftan eleştiriler gelir. Türkler çok duygusal insanlar.

Şu an düzensiz maaş ödemeleri paranı geç almak zorundasın…
Buna alıştık. Ben zamanında maaş nadiren aldım ama önemli olan almaktır. Şimdiye kadar hep böyle oldu. Bir  ya da iki ay sonra olsada aldık ve hiç endişelenmedim.

Bir söyleşinde "Beşiktaş'ta bir yıl oynamak Radip'de beş yıl oynamaya bedel" diye bir söz etmişsin. Biraz açıklar mısın?
Beşiktaş üzerinde sürekli bir huzursuzluk hakimdi. İki maç peşpeşe yenildikten sonra taraftar ve medya baskısı hemen ortaya çıkar. Avusturya'dan çok daha muazzam bir baskı var. Buna alışmak gerekiyor.

Bu nedenle mi hiç gazete ve televizyonları takip etmediğini söyledin?
Evet bu önemli bir tetikleyici bir neden oldu. Benim Beşiktaş'ta ilk maçların çok iyi değildi. Bu durum sırasında bir haberde ismimin ardından "Onu yakaladık" diye bir cümle vardı. Bu durumdan biraz rahatsız oldum. O zamandan beri Türk medyasından kaçıyorum.

Kariyerinde nereye doğru yol almak istiyorsun?
Beşiktaş benim son durağım olmayak. Ben karıyerim için yeni adımlar atmak istiyorum. İtalya ligi bana çekici geliyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...