Reklam

Twitter

 

8 Mart 2012 Perşembe

Messi atarda Neymar durur mu?



Dün gece Messi 5 gol attı ama bir anlığına onu unutun ve Santos forması giyen Neymar'ın Internacional karşısında yaptığı hat-trick seyredin. Özellikle 2 ve 3 gollerde o bilindik cümleyi kuracaksınız "Sen insan mısın?":)  Messi ve Neymar'ın aynı takımda olduğunu düşenimiyoruz...

Neyse gelelim Neymar'ın maç ile ilgili yorumlarına " Ben bu gece ne yaptığımı açıklayamam. Sahada ne yaptığımı görmek için TV'den izlemem gerek. Tek bildiğim bir sürü rakibi geçtiğim" diye konuşmuş. Messi'nin 5 gol atmasıyla ilgili gelen soruya ise "Ben bir Messi hayranıyım. Bana onun Leverkusen'e 5 gol attığı söylendi. Ben onun yaptıklarını kopyalıyorum böyle bir çok güzel gol atmama destek oluyor" diyerek ne kadar mütevazı olduğunu göstermiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...