Reklam

Twitter

 

15 Haziran 2011 Çarşamba

Reyes haftasonu bitebilir


 Milliyet Gazetesi Galatasaray Muhabiri Nevzat Dindar sizlerden gelen sorulara yanıtlar verdi.


Gündem yoğun… Her gün gazete sayfalarında onlarca isim geliyor, gidiyor. Ama bir gerçek var ki, bizim işimiz en doğruyu okura aktarmak. Hayallerden öte, sadece gerçekleri yansıtmak adına, stresli ve uykusuz günler geçiriyoruz. Ben de, şuan gelinen noktayı sizler için özetledim. Ama unutmayın, transfer döneminde her an yeni gelişmeler olabiliyor. Hoşçakalın…

Gürhan Karayel ve Murat Dönmez: Sizce kampa kadar bütün futbolcular yetişecek mi?
Fatih hoca ve yönetimin tek hedefi bu. Galatasaray geçtiğimiz yıllarda bunun sıkıntısını çok yaşadı. Bu kez bir şans var. O da yaz döneminde bir şampiyona Yani anlaşılan futbolcular, ‘tatil yapayım’ deme lüksüne sahip değiller. 2  Temmuz’da başlayacak Avusturya kampına kadar tablonun netleşeceğini düşünüyorum. Yüzde 90’da ilk kampa kadar transfer biter. Belki gidecek oyuncularla ilgili Terim, ikinci kampı bekleyebilir.

Selman Koç: Galatasaray'ın Servan ve Volkan Şen ile ilgili girişimi söz konusu mu?
Bende anlamıyorum bu ikili hakkındaki haberleri. Yönetim ‘yok’ diyor. Ama ertesi gün gazetelerde ‘Sercan Florya’da’ haberleri yer alıyor. Yalan. Menajerleri gazlıyor, basında malzeme yok diye üzerine atlıyor.

Ela: Yabancı stoper olarak, basında bikaç kişinin adı geçiyor ama Türk oyuncuların adı pek duyulmadı. Serdar Taşçı ismini duydum. Gelme ihtimali nedir? Muslera olmazsa diğer kaleci adayları kimlerdir?
Inter’den Lucio ismini ilk ben yazdım. Doğru. Terim istiyor ama gelmesi öyle kolay değil. Inter’de sözleşmesine iyileştirme istedi. Bu gerçekleşmezse Aslan, hazır kıta. Gündeme gelen İsveçli Granpvist ise Genoa ile anlaştı. Terim geriden oyun kurma özelliği olan bir Popescu arıyor. Araştırmalar sürüyor.

Amethyst: Basında hep ofansif oyuncuların adı geçiyor peki defans ne olacak?
Fatih hoca hem stoper hem de bek oynama özelliği olan bir oyuncu istiyor. Bu isim şimdilik net değil. Ama Gökhan Zan da kalacak. Bu Gökhan’ın 11’de oynayacağı anlamına gelmesin.

BahattinKzlgk ve Ercan Sarı:  Muslera'da gelişmeler ne durumda? Sizce transferler Mali kongreden önce olur mu? Yoksa sonrasına mı sarkar?
Muslara bitti, bitiyor. Sonuçta iki oyuncunun takası ile gerçekleşen bir operasyon. Futbolcuların da ki özellikle Cana’nın da mutlu şekilde gitmesi lazım. Galatasaray’ın verdiği ile Lazio’nun Cana’ya önerdiği arasında fark var. Galatasaray bu farkı öderse sorun kapanacak. Zaten İtalyan basını da ‘olmuyor’ haberlerinden sonra kıvırdı. Yine de alternatifinin Doni olduğunu belirteyim. Geçenlerde Taffarel’le konuştum. Doni deyince gözlerinin içi parladı. Muslera’ya ise mesafeli yaklaştı. Ne de olsa Doni Taffarel’in vatandaşı…Ayrıca Gremio'nun kalecisi Victor da listede.

emreozturk1978 ve sdcgalatasaray: Reyes'i merak ediyorum, gelebilir mi?
Haftasonu bitecek diye bekliyorum. Ali Gürsoy ikinci kez Madrid’e gidecek. Bütçe inanılmaz. Çünkü Terim, 27 yaşındaki İspanyol’u mutlaka istiyor. Galatasaray bu transfer için oyuncunun alacağı ücrette dahil olmak üzere 15 milyon euroluk bir bütçe ayırdı.

_Xaviesta_: Drogba ile ilgili bir gelişme var mı? Bu transferin yattığına dair haberler çıkıyor?
İlk günden beri Drogba transferinin gerçekleşmesinin zor olduğunu söyledim. Tepki de aldım. Ama gerçek bu. Galatasaray, Chelsea Drogba’yı bıraksaydı ciddi şekilde ilgilenecekti. Ama İngilizler işi ağırdan alıyor. Üstelik Avrupanın devleri de onun için istekli. Bu yüzden Drogba’yı unut lütfen.

bayramalieksi: Arda Turan'la ilgili son durum ve takım izindeki ardaya bakışı anlatabilir mi? Ama açık cümlelerle politik cevaplar olmasın :))
Arda ile hafta 2-3 kez konuşuyorum. Gitmek istiyorum diyor. Arda gitmek istiyor ama kim alacak. Atletico’nun gayri-ciddi teklifi dışında onu isteyen kulüp yok. 11 milyon euro veren İspanyollar, ödemi 3 yılda gerçekleştirmek istiyor. Galatasaray kabul etmez. Arda’nın adresi de Florya olur.

aurikalist07: Semih Kaya ile ilgili bir gelişme var mı? Kalıcak mı?
Benim beğendiğim oyunculardan biri. Kartal’da da iyi bir sezon geçirdi. Ama bu hengamede Semih ‘S’si bile konuşulmuyor. Benim tanıdığım Terim, Semih’i tutar.

Amethyst: Sağ açık ve defans ne olacak? Chelsea'nin Arda için Drogba+Bosingwa+20m euroluk teklifi doğrumu? Türk olarak kim düşünülüyor?
Birmingham’lı Larsson ile Dinamo Bükreş’li Torje sağ açık için gündeme geldi. Ama ikisi de şimdilik buzdolabında. Yani öncelik değiller. Arda ile Drogba ve Bosingwa takası ise sence mümkün mü? Böyle bir şey söz konusu değil. İngiliz basını Türkiye’deki haberlerden yola çıkarak bazı haberler yapabiliyor. Ama ciddi İngiliz gazeteleri değil, bulvar basını sazan gibi atlıyor. Dolayısıyla böyle bir takası gülerim sadece.

GizliForvet: Son soruda bizden olsun... Taraftarından futbolcusuna bu kadar büyük bir çöküş yaşamış bir takımın üzerinden bu ruh halini ataması kolay olabilir mi? Taraftarın büyük başarılar beklemesi daha da baskı yaratabilir mi?
Fatih Terim faktörü varsa bunu sağlamak mümkün. Elbette bir enkaz devralındı ama Terim ve ekibi gece-gündüz çalışıyor. Takıma özgüven gelecek. Üstelik transferler de nokta atışı şeklindi. Başkan Ünal Aysal başarı vaad etti her seferinde. Terim’in olduğu yerde de ikincilik başarısızlıktır. Galatasaray taraftarı elbette büyük beklenti içinde olacaktır. O beklentileri karşılayacak bir takım da yaratmak Terim ve Aysal’ın görevidir...

Nevzat DİNDAR
https://twitter.com/nevzatdindar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...